Opinia użytkownika: Adrian_537
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Jakość obsługi na hali sprzedaży oceniam na 3/5 ze względu na brak pomocy ze strony pracowników. Na pytania odnośnie lokalizacji danych produktów często słyszę odpowiedź "nie wiem" lub tylko wskazanie kierunku, często błędnego. Wygląd półek i ich zatowarowanie jest tutaj na najwyższym poziomie, na to nie można narzekać, sklep dba o to aby towary były zawsze równo poukładane. Ceny pod towarami rozmieszczone są prawidłowo, a ceny promocyjne dodatkowo oznaczone. Pochwalić można także obsługę na działach mięso/wędliny/sery/ryby gdzie zawsze można liczyć na uśmiech i radę od strony sprzedawcy. Czystość i porządek w sklepie można ocenić na dobry, jedynie w godzinach porannych gdzieniegdzie walają się puste kartony i folie po opakowaniach zbiorczych różnych produktów. Liczba otwartych kas jest zawsze optymalna do ilości klientów oczekujących w kolejce, a kasjerzy swoją pracę wykonują prawidłowo. Dużym plusem sklepu są kasy samoobsługowe, choć nie zawsze można tam zaoszczędzić czas. Gdy klient napotyka problem, lub pojawi się błąd podczas skanowania towaru trzeba odczekać dłuższą chwilę aż pojawi się pracownik obsługi i nam pomoże.