Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam towar przez internet. Trudno ocenić, która ze stron- online czy stacjonarna nie przemyślała tematu odbioru przesyłki. Zależało mi na czasie, więc specjalnie zamówiłam do odleglejszego od mojego miejsca zamieszkania sklepu, bo realizował przesyłkę z datą już następnego dnia.Zostałam poinformowana online, że przesyłka dostarczona będzie koło 14 następnego dnia. Jednak rano dnia następnego otrzymałam informację sms, że przesyłka już jest w wybranym sklepie. Ucieszona uznałam, że skoro piszą, że jest to jest to równoznaczne z tym, że mogę kupić zamówiony towar.Pojechałam z dziećmi (wyczyn) i na miejscu okazało się, że do godziny 14, dopóki nie rozpakują wszystkich paczek nie wydadzą mi towaru. Idealnie. Przede mną były 2,5 h czekania na przesyłkę, która była i...jej nie było. Ostatecznie chciałam zakupić jeszcze dodatkowy towar i skorzystać z promocji, jednak sklepy nie są kompatybilne. Nie udało się połączyć zamówień w jedno. Szkoda, bo towar, który zamawiałam nie był dostępny stacjonarnie, więc jakoby zmuszona byłam do zamówienia poprzez stronę.Potrafię zrozumieć oddzielność filii, natomiast zabrakło informacji dla klienta, bo spotkałam się z niepotrzebnym rozczarowaniem. Obsługa nie była również skora do pomocy, pomimo, że wyraźnie poinformowałam, że przyjechałam ze względu na sms. z daleka. Poprosiłam o w miarę szybkie uporanie się z paczkami.