Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Emanuel Berg
Treść opinii: Cenię markę Emanuel Berg za wzornictwo i wysoką jakość produktów. Mam koszulę tej firmy i jestem z niej zadowolony. Jest wykonana z dobrego materiału i ładnie uszyta. Podczas ostatniej wizyty w DH Renoma, gdzie bywam średnio raz lub dwa razy w miesiącu, odwiedziłem także firmowy sklep Emanuel Berg. Lokalizacja tego sklepu wydaje się być idealna, na parterze na wprost głównego wejścia do Renomy. Zastanawiający (w trakcie każdej wizyty) był dla mnie fakt, iż ten sklep był zawsze pusty. Nie było klientów, podczas gdy w sąsiednim sklepie Massimo Dutti zazwyczaj było kilkanaście osób kupujących. W trakcie ostatniej wizyty w sklepie Emanuel Berg, obejrzałem marynarki. Miałem wrażenie, że od kilku miesięcy były to te same egzemplarze. Przed wyjściem wziąłem z katalog z koszulami. Ten katalog znam bo jest od kilku lat ten sam, ale pomyślałem o przekazaniu koledze. Wziąłem także inny, nieznany mi, folder reklamowy formatu A-4, z ciemną okładką i skierowałem się do wyjścia. W tym momencie doskoczyła do mnie ekspedientka i dosłownie wyrwała mi z ręki ten folder z jednoczesnym okrzykiem: "to jest tylko do oglądania na miejscu". Stanąłem jak wryty. Poczułem się jak ofiara rozboju w biały dzień. Uznałem, że nie zareaguję słownie na tak porażająco niestosowne zachowanie pracownicy. Po takim skandalicznym incydencie można się domyślać dlaczego tego sklep nie odwiedzają klienci. Spotkałem się z wręcz podręcznikowym przykładem wyjątkowo niskiego poziomu jakości obsługi klienta.