Opinia użytkownika: Kamila_971
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Podczas dokonywania transakcji kartą płatniczą w sklepie Kaufland, nastąpiło zerwanie połączenia z terminalem. W związku z tym kasjerka poprosiła o pomoc kierownika, który przekazał przenośny terminal, aby dokończyć transakcję zapłaty za produkty. Po ponownej zapłacie zapytałam się osób pracujących, czy jeżeli będzie pobrana podwójnie opłata, to czy nie będzie problemu ze zwrotem pieniędzy. Kierownik potwierdził jednocześnie powiedział, że w razie gdyby były problemy to powinnam się zgłosić do sklepu. Na drugi dzień okazało się, że pieniądze z konta zostały ściągnięte dwukrotnie i zgłosiłam się do tego samego kierownika, który był obecny przy całej sytuacji, ten oświadczył, że powinnam poczekać tydzień czasu, a środki powinny wpłynąć z powrotem na konto, jeśli nie, powinnam zgłosić się ponownie do sklepu. Po tygodniu, pieniądze nie wróciły na konto, więc wróciłam do sklepu, aby odzyskać swoje pieniądze. Tam dowiedziałam się, że nie powinnam przychodzić do sklepu ale do swojego banku.W związku z powyżej opisaną sytuacją, oceniam obsługę negatywnie, ponieważ sprawa była odwlekana oraz poczułam się wprowadzona w błąd.