Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Chciałem pochwalić i przekazać podziękowania konsultantowi infolinii za doskonałą pracę na infolinie.Od kilku tygodni miałem problem z usługami vectry, dzwoniłem wielokrotnie i dostawałem za każdym razem te same rady, a raczej polecenia. Zrób to, zrób tamto itd. Zresetowałem modem sto razy co oczywiście nie pomogło. Zadzwoniłem kilka dni temu z chęcią rezygnacji z ich usług, miałem już pismo napisane i chciałem je wysłać mailem, ale znowu internet nie działał. Odebrał właśnie ten Pan i jako jedyny nie kazał mi resetować modemu, sprawdził, pomyślał i naprawił. Okazało się, że to drobny problem w moim komputerze, na który nikt nie wpadł, bo nikomu nie chciało się mi pomóc.Więc dziękuję jeszcze raz, za fachową obsługę, ogromną wiedzę i stonowany humor, dzięki czemu nie wysłałem wypowiedzenia.Dzięki