Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: SWISS
Treść opinii: Gdy weszłam do sklepu, ekspedientka zajęta była finalizowaniem zakupu dokonywanego przez innego klienta. Ja dość długo przyglądałam się jednemu z zegarków umieszczonych w gablocie, jednak sprzedawczyni w ogóle nie zainteresowała się moją osobą, jedynie dość zniecierpliwionym tonem przeprosiła mnie z miejsca, w którym właśnie stałam, gdyż musiała wyjąć coś z szuflady. Dopiero gdy poprosiłam o pokazanie upatrzonego zegarka, pani zaczęła mi przedstawiać jego zalety i namawiać do zakupu. Ja jednak nie byłam do końca przekonana, mówiąc że szukam modelu, którego będę używać wyłącznie do uprawiania sportu, ten zaś był trochę zbyt „miejski”. Gdy podziękowałam za obsługę i powiedziałam, że jeszcze się muszę zastanowić , ekspedientka nie kryła zawodu w głosie, że nie chcę dokonać zakupu!W sklepie tym kupowałam już kiedyś zegarek, zaangażowanie innej ekspedientki było wtedy na wysokim poziomie, dlatego teraz wróciłam po – być może – kolejny zakup. Jednak tym razem obsługę oceniam bardzo nisko.