Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Od długiego czasu narastały problemy z dostępem do internetu. Od kilku tygodni mogliśmy z niego korzystać przed południem. Odnosiliśmy wrażenie,że ktoś wchodzi do naszego laptopa.Zamierzaliśmy to zgłosić w salonie w Zabrzu, ale kolejki duże a zamówionej przez internet wizycie ( tylko rano) ciągle coś nagłego przeszkadzało.Zadzwoniłam pod nr 587426500 do Biura Obsługi Klienta i pracownik w kilkanaście minut, na odległość, rozwiązał wszystkie problemy dot. dostępu do internetu. Konsultant wykazał się dużą cierpliwością ( ja nic nie wiedziałam, mogłam podać tylko pesel i adres ) oraz uprzejmością i dyskretnym poczuciem humoru . Pierwszy raz moje problemy tak szybko i tak ładnie zostały rozwiązane. Jestem więcej niż zadowolona, dziękuję i gratuluję stylu obsługi. Ewa MS