Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: NA POCZATKU MARCA 2018 WYSLALEM PACZKE POBRANIOWA ZA PONAD 300ZL.PRZESYLKA DOJECHALA NA SORTOWNIE I ZNIKNĘŁA.Reklamacja złozona dnia 2018-03-19numer reklamacji/przesyłki1313317681703621DO DNIA DZISIEJSZEGO JESTEM ZWODZONY PRZEZ EPAKE, ZE PRZEWOZNIK DHL NIE WYDAL JESZCZE DECYZJI W SPRAWIE REKLAMACJI.Z TEGO CO MI SIE WYDAJE TO NA DECYZJE JEST 30DNI.POZNIEJ POZOSTAJE TYLKO ZWROT PIENIEDZY.3MC MIJAJĄ DALEJ BRAK KONTKATU Z ICH STRONY.USLUGE PRZESYLKI ZAWIERALEM Z FIRMA EPAKA I TO ONU POWINNI MI ZWROCIC PIENIADZE, A POTEM NIECH SOBIE GANIAJĄ ZA DHL.Z WYSYLKAMI JEST FAJNIE DO MOMENTU KIEDY NIC SIE NIE DZIEJE, POTEM TOTALNE OLEWANIE.ODPISYWANIE MEILI, ZE CZEKAJA NA DECUZJE.TELEFONICZNIE NIE MOGE SIE DODZWONIC PO KILKUNASTU PROBACH DZISIAJ TJ 21.06 DODZWONILEM I DALEJ NIE MAJA DECYZJI.NIE POLECAM NIKOMU I PRZESTRZEGAM KAZDEGO PRZED TA FIRMĄ.TLUMACZA SIE, ZE ONI SA BROKEREM.TO DO KOGO MAM ISC, IM ZAPLACILEM ZA USŁUGE.