Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kiedy raz nie mogłem się dodzwonić na infolinię postanowiłem że napiszę do Vectry na Facebooku w celu uzyskania pomocy technicznej i uzyskania różnych informacji związanych z moim modemem i od tego czasu nigdy więcej nie musiałem wykręcić numeru na infolinię Vectry. Osoby które świadczą pomoc za pośrednictwem Facebooka są jednymi chyba z najlepiej wykwalifikowanych i kompetentnych osób z jakimi dotychczas miałem przyjemność pisać, (chodzi oczywiście o wsparcie techniczne) ponieważ u innych firm można spotkać długie czasy oczekiwania na odpowiedź, męczące boty z którymi czasami nijak nie idzie dojść do porozumienia, a natomiast u Vectry można spotkać osoby które czasami nawet późnym wieczorem są w stanie odpisać w czasie mniejszym niż 30 minut i starają się rozwiązać każdy problem jaki jest.