Opinia użytkownika: Urszula_46
Dotycząca firmy: Simple
Treść opinii: Zostałam szybko zauważona i przywitana po wejściu do sklepu. Kiedy sprzedawczyni rozpoczęła obsługę, poświęcała mi całą uwagę, spytała, jakiego produktu poszukuję, czy bluzka i żakiet mają być w klasycznych kolorach czerni i bieli czy też wchodzą w grę inne barwy, spytała też o preferowany fason. Pokazywała różne produkty spełniające kryteria, które podałam, wskazując różnice między produktami, podkreślając np. że bluzka ma wycięcie na plecach albo że ma bardzo ładne zdobienia. Sprzedawczyni zaproponowała przymierzenie produktów i zaniosła je do przymierzalni. Zachęciła także, bym do żakietu przymierzyła spódnicę, która jest w komplecie. Spytała też, czy chciałabym przymierzyć do nich eleganckie buty. Okazało się, że trzeba było donieść niektóre produkty w mniejszym rozmiarze, na co sprzedawczyni szybko zareagowała. Spytała, czy decyduję się na którąś rzecz, a przy kasie zaproponowano mi wyrobienie karty stałego klienta. Nie podobało mi się tylko to, że obsługująca mnie osoba miała sportowe buty. Rozumiem, że są one z pewnością wygodne, ale wygodne są też np. balerinki z naturalnej skóry, a wyglądają duże lepiej w tak eleganckim sklepie.