Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Bardzo znana sieć restauracji zachęcająca ciekawym menu i atrakcyjnym, oryginalnym wnętrzem. W restauracji można korzystać z aplikacji, dzięki której ceny są niższe niż w standardowej karcie. Obsługa bardzo miła, wita i żegna każdego gościa, przy wielu wolnych miejscach nie proponuje stolika, klient sam może wybrać swoje miejsce. Podczas wizyty kelner przychodzi po paru minutach (2-3) po zajęciu miejsca i daje gościom karty. Następnie przychodzi gdy tylko widzi, że osoby odłożyły karty i wybrały to co chciałyby zamówić. Dania są przyrządzane bardzo szybko, około 10-15 minut, porcje są bardzo duże. Niestety kelner źle wpisał zamówienie i przyszło tylko jedno danie gorące (przy dwóch gościach). Natomiast szybko naprawił swój błąd i drugie danie przyszło już po około 5 minutach. W ramach rekompensaty zaproponował deser na koszt firmy oraz drugi napój. Za każdy razem grzecznie przepraszał za pomyłkę.W trakcie konsumpcji kelner przychodzi i pyta o opinię i o ewentualne dodatkowe zamówienie. Po zjedzeniu szybko zabiera talerze. Przy dłuższym pobycie w restauracji trzeba prosić o rachunek, bo obsługa nie wie kiedy goście zamierzają opuścić lokal.