Opinia użytkownika: Marta_2669
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Potrzebowałam pomocy pracownika przy wyborze akcesorów niemowlęcych - dużych, tylu bujaczki, maty edukacyjne. O pomoc co prawda musiałam poprosić, żadna z trzech pracownic nie zaoferowała pomocy, ale to nie problem. Zwróciłam się do pracownicy i otrzymałam bardzo fachowe informacje, rzetelne przedstawienie produktów, przydatne praktyczne rady. Dziękuję, to na pewno nie będzie moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Jedyny minus to pan ochroniarz - zachowywał się jakby w każdym kliencie widział złodzieja, cały czas "tropił". Była sytuacja, że wybiegł ze sklepu za klientką taszczącą wielkie pudło z zakupem, mimo że klientka nie uciekała chyłkiem, ani nic nie zapiszczało na bramkach. Skąd jego podejrzenia o kradzież? Nie wiem. Wybiegł jednak za klientką, sprawdził paragon i wrócił. Podejrzewanie każdego klienta o kradzież, do tego opryskliwość jest moim zdaniem niedopuszczalne.