Opinia użytkownika: Anna_6082
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Ok 2 tygodnie temu robiłam zakupy w Lidl. Sklep ten bardzo lubię i często w nim bywam. Pracuje tam jeden sprzedawca, który nie przejmuje się zbytnio uprzejmoscią. Wszystko przebiegało sprawnie do momentu pojawienia się przy kasie. Kolejka nie była zbyt długa i kiedy nadeszła moja kolej i sprzedawca zaczął kasować moje produkty doszło między nami do nieporozumienia. Mianowicie kupowałam tego dnia między innymi spodenki bawełniane dla syna i ponieważ była już ostatnia para i towar był rozpakowaniu, sama zapakowałam go do przeźroczystej reklamówki, aby sie nie pobrudził na taśmie. Pani wyciągnęła go z torebki, skasowała i wprost rzuciła mi spowrotem niespakowany. Grzecznie zapytałam czemu tak zrobiła i nie dość, że nie włożyła go spowrotem do reklamówki to jeszcze mi rzuciła. Wtedy odparła, iż "nie jest tu od pakowania lecz od kasowania i abym sobie sama schowała". Po czym powiedziałam, że nie oczekuję, aby pakowała mi całe zakupy lecz tylko tą rzecz, która była spakowana, by sie nie zabrudziła. Wtedy sie obraziła i nawet nie odpowiedziała do widzenia.