Opinia użytkownika: Damian_726
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Obsługa sklepu nie wita klientów.Wykazując zainteresowanie produktem w danym dziale pracownicy nie podchodzą z chęcią pomocy w wyborze towaru.Szukając konkretnych produktów obsługa sklepu nie zaprowadza klienta w poszukiwane miejsce tylko nakreśla słownie położenie towaru.Prosząc o pomoc trzeba udać się do kasy, gdzie kasjerka wywołuje za pomocą nagłośnienia pracownika odpowiedzialnego za swój dział - czynność czasochłonna (niekiedy 10-15 min).Kasjerzy witają się, natomiast nie żegnają.Długi czas oczekiwania na osobę obsługującą reklamacje (zajmują się tym kasjerzy co skutkuje oczekiwaniem, aż obsłużą kolejkę bądź kolejka zostaje porzucona na rzecz obsługi reklamacji).Brak cen niektórych produktów lub ceny są częściowo zasłonięte przez pozostałe).Brak wyraźnych oznakowań położenia czytników kodów kreskowych.Brak wiedzy pracowników na temat towaru lub jego ilości znajdującego się na magazynie.