Opinia użytkownika: Mateusz_1272
Dotycząca firmy: Hotel Mercury Kasprowy
Treść opinii: Już w recepcji dostrzegalny jest przeprowadzony niedawno remont, podnoszący znacznie estetykę miejsca. Pracownicy recepcji - uśmiechnięci, komunikatywni, uprzejmi, pomocni, podobnie gdy chodzi o innych pracowników hotelu, z którymi mieć można codzienną styczność. Zdecydowany minus za brak informacji o wyłączeniu z użytku hotelowego basenu i saun z powodu remontu - informację o nich usunięto ze strony internetowej, gdy jednak ktoś przybywa do Hotelu po raz kolejny, zaskakiwany jest brakiem tego, z czego uprzednio korzystał. Obiady podawane w Hotelu są różnorodne i smaczne - niestety śniadania oceniam gorzej. O ile przygotowane są odpowiednio i smacznie - tak również niestety monotonnie (codziennie to samo). Uciążliwy w Hotelu jest również system wind - są aż 3, niemniej jednak w ciągu dnia niekiedy czas oczekiwania przekraczał 2 minuty.Ogół obiektu oceniam jednak pozytywni - mimo kilku mankamentów, które rekompensowane są również wspaniałym widokiem z okien - na polskie Tatry.