Opinia użytkownika: Sebastian_658
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Po przybyciu na teren marketu, pierwszą rzeczą jaka rzuciła się w oczy były wózki zakupowe porozstawiane po całym parkingu. Uniemożliwiały one przejazd na niektórych odcinkach parkingu. Wejście do marketu było czyste i schludne, panował należyty porządek. Udałem się najpierw na dział budowlany. Niestety przez pierwsze 10 minut żaden pracownik do mnie nie podszedł, było to spowodowane dużą ilością klientów. Każdy pracownik w tym momencie był zajęty. Po określonym czasie sprzedawca przywitał się i zapytał w czym może pomóc. Poprosiłem o płytki podłogowe na taras, sprzedawca zaproponował różne wymiary oraz wzory płytek (od tańszych do droższych), polecił także dodatkowy produkt komplementarny tj. grunt oraz hydroizolację tarasową. Wyjaśnił wszystkie obiekcję związane z położeniem płytek na tarasie. Zaproponowany został transport towaru do klienta. Sprzedawca wyrażał się zrozumiale i przejrzyście, charakteryzował się dużą wiedzą. Na koniec zostałem pożegnany i zaproszony na kolejne zakupy. Tak jak wspomniałem wcześniej jedynym minusem był nieporządek na parkingu oraz "długie" oczekiwanie na obsługę, lecz podyktowane było to weekendem i dużym natłokiem klientów.