Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Obsługa negatywna. Często brak odpowiedzi na zadawane pytania lub są one bez kultury wypowiadane, brak szacunku do klienta przy kasie, aby szybko przy taśmie człowiek jak by na poligonie był. Co One rekordy tu bić muszą. Praszka ciasny sklep,często braki w asortymencie bo nie ma kto i kiedy towaru rozłożyć. Zdarza się że widzę nadpsute owoce , warzywa a klienci biorą bez zabezpieczenia w ręce pieczywo aż wstręt patrzeć jak ktoś brudnymi rękoma pobiera te same bułki. Ciasno nie można dwoma wózkami minąć się a zakupy robi się w stresie bo trza szybko,gdyż nie ma gdzie wózka postawić. Jak sobie wyobrażacie że w powietrzu będzie klient latał i kupował. Mylne zawieszone ceny przy asortymencie , bark dojścia do czytników. Towar po rozrzucane nie tam gdzie powinny a system informacji o promocjach nie czytelny - brak aktualnych cen.Ewakuacyjne drzwi zastawione , brak toalety typu tou -toii gdyż klienci załatwiają potrzeby za Biedronka przy pustych kartonach itp. Kasjerki zbyt późno podchodzą do kas a że jest ciasno robi się tłok i łatwo o kradzieże,któe są tutaj często. Klienci jedzą sobie spacerując orzeszki,cukierki itp a nikt uwagi im nie zwaraca. Przy kasie panie gubią kody wstrzymują kolejki, gadają z klientami.