Opinia użytkownika: Katarzyna_5147
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Sytuacja miała miejsce około 2 miesiące temu. Kupiłam w Reserved perfume, którą wybrałam z próbek umieszczonych koło kasy. Obsługa kasjerska była bardzo miła. Po powrocie do domu i otwarciu pudełka zorientowałam się, że zapach nie odpowiada wybranej perfumie. Pani, która mnie obsługiwała zwyczajnie pomyliła pudełka. Następnego dnia wraz z paragonem powędrowałam do sklepu w celu wymiany produktu na prawidłowy. Usłyszałam, że perfumy nie podlegają wymianie, ale kasjerka obiecała potwierdzić informację u kierownika zmiany. Po raz drugi usłyszałam, że nie ma opcji wymiany ani zwrotu towaru. Poprosiłam więc o rozmowe z Panią kierownik i po opisaniu sytuacji, sprawdzeniu przez nią kamer i 15 minutowym tłumaczeniu, że to nie była moja wina, że dostałam zły produkt otrzymałam zwrot pieniędzy, gdyż jak się okazało perfumy, którą sobie wybrałam nie było nawet dostępnej w danym sklepie. Po wszystkim usłyszałam, że aby uniknąć takich sytuacji również powinnam pilnować i patrzeć na to co kasjer mi podaje.