Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: CityFit
Treść opinii: Bardzo źle. Telefoniczny BOK jest fatalny. Od trzech miesiecy dodają opcje zmiany platnosci na inna karte i do tej pory sprawa nie jest zamknieta. Nie sluchaja tylko w kołko powtarzaja wyuczone regulki. Zostalam lekcewazaca potraktowana, upierałam się, że nie mam mozliwości zmiany metody platnosci, a oni w kołko odsylali mnie do banku. Ja im powtarzalam, ze w banku oswiadczyli, ze nie mam zadnego limitu i moge placic miesiecznie za karnet. Po trzech telefonach do BOKU, traktowania mnie jak wariatke, lekcewazaco i tracac moj czas, oraz po paru mejlach, Pani z BOKU do mnie oddzwoniła i oznajmila, ze faktycznie wina lezy po Panstwa stornie. Zadnych przeprosin nawet za stracony czas czy pieniadze wydane na infolinie. Uwag mam jeszcze wiecej, ale nie sadze, zeby opisanie ich tutaj zmienilo cokolwiek. PS. Maty do cwiczen powinny byc czyszczone po kazdych zajeciach. Na minus: personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, oferta i cena.