Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Ilość obsługi niestety mała co wpływa na to, że biedne dziewczyny nie wiedzą nieraz w co mają wsadzić ręce bo pracy jest ogrom czego bardzo często nie rozumieją klienci. W sklepie panuje porządek o godzinie 10 rano, jak o 16 sklep odwiedza niewychowana dzicz, to czemu się dziwić, że panuje nieład. obsługa nie zawsze ma czas na złożenie każdej bluzeczki i spodni którą przed chwilą rozwalił enty klient z rzędu, który bardzo często nawet nie podniesie z podłogi tego co mu spadło, bo przecież tania siła robocza zaraz zrobi to za niego, bo on tu jest KLIENTEM i jego przecież nie obowiązują normy kultury, dobrego wychowania czy zwykłej ludzkiej pomocy. Układ salonu nie zależy od pracowników tylko kierownictwa regionalnego z centrali. Dlatego nie zawsze drodzy klienci mają mnóstwo przestrzeni tylko dla siebie. Uważam, że obsługa jest miła uprzejma i pomocna( jeżeli klient również zachowuje się jak człowiek). W natłoku obowiązków nie zawsze ma czas na wyczerpującą obsługę co niektórzy uznają za olewcze podejście, szczególnie w okresie wyprzedaży.