Opinia użytkownika: Urszula_46
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Sprzedawczyni, która mnie obsługiwała, zachowywała się bardzo swobodnie, sprawnie dzieliła czas między klientów a czynności porządkowe. Podobało mi się, że jej ton głosu był bardzo życzliwy i radosny, dużo się też uśmiechała. Kiedy znajdowałam się w strefie kawiarnianej w sklepie były dwie pracownice i obie podchodziły do klientów proponując pomoc. Słychać też czasem było, jak prezentują produkty, szczególnie podobało mi się, jak jedna z nich opowiadała o smakach kawy, kiedy klientka chciała kupić ziarna kawy. Przy kasie sprzedawczynie pytały o posiadanie kary TchiboCard oraz zazwyczaj proponowały kawę. Uważam, że sprzedawczynie bardzo dobrze organizowały czas pracy, biorąc pod uwagę to, że musiały obsługiwać klientów, przygotowywać kawę i utrzymywać należyty porządek.