Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Szanowni Panstwo,Rece mi juz opadly I brak slow I argumentow dlatego ponizszy opis skroyowy sprawy .Od lutego 2018 roku ( mamy Maj) koresponduje ( 25 roznych osob) z dzialem Obslugi Klienta firmy VECTRA. Najpierw pytalem dlaczego w miesiacu sa dwie faktury do zaplaty. Pozniej jak sie okazalo ze wyjasnienie jest niewystarczajace wyciagnieto sprawe z przed 2 lat , “zaleglosci w wysokosci 14 groszy “ ktore narsoly z uwagi na to ze moje przelewy -zlecenia stale- byly opoznione (nadmienic nalezy za taki termin zlecenie zostal wziety z pierwszej faktury) .Po zaplaceniu tych 14 groszy okazalo sie ze pomownie jest zalegle 10 gr, Od tego czasu sprawa stala sie rozwojowa. W koncu dobrodusznie anulowano ,mi te 10 gr, ale w miesiacy lutym i marcu wplacalem po dwie faktury jak proszono w korespondencji uzywajac slow…- bo w przeciwnym razie bede naliczane odsetki…. taka byla pisemna odpowiedz na moje pytanie dlaczego dwie faktury w miesiacu jesli ja place regularnie co miesiac. Dokonujac tych wszystkich wplat dla umowy 24- miesiecznej wychodzi ze na koniec umowy bedzie 27 faktur Mozna liczyc tylko 26 jesli pierwsza obejmujaca okres 1,5 miesiaca policzymy za numer jeden. Niestety dla osob udzielajacych odpowiedzi pomimo mego pisemnego zestawienia wplat jest to tylko 24 faktur. Widac ze nie dla wszystkich matematyka jest ta sama.Probowalem rowniez dotrzec do prawdy jak to sie stalo dlaczego nie otrzymalem faktury pierwszej na koniec miesiaca ( czerwiec 2016) a dopiero druga opiewjaca na okres 1,5 miesiaca po moim telefonicznym zgloszeniu brak faktury. Wmawiano mi ze faktura byla wystawiona. Pytanie wiec dlaczego liczone jest 1,5 miesiaca na jednej fakturze I dlaczego na pytanie ile mam zaplacic za usluge trwajaca juz 1,5 miesiaca, poinformowano mnie ( zapis na tasmie) ze do zaplaty mam 62zl. Jednak faktura ktora przyszla pozniej z wczesniejsza data ( przed moim telefonem) opiewala na kwote 61zl. Pytanie dlaczego jest ta rozbierznosc, pozostaje bez odpowiedzi.Obydwa pytania : bledna kwota do zaplaty (Dlaczego 62 zl a nie 61), oraz ilosc faktur Dlaczego 26 faktur a nie 24 na okres umowy 24 miesiace. ….(wymagaly “ glebokiej analizy” ) jak odpisywal 300 osobowy dzial obslugi kliena) nie doczekaly sie odpowiedzi.Odnioslem wrazenie i to sie potwierdzilo, ze osoby z tego dzialu udzielaja odpowiedzi na zasadzie zuzytej plyty gramofonowej aby zniechecic , aby klient w koncu odpuscil I dal spokoj , wypisujac slowa 1. Udzielona odpowiedź jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego ( Nikola Legner) – problem w tym ze nie skladalem reklmacji- przeproszono mnie za ta wypowiedz ( Michal Dlugoszcz), ale po kilku dnich inna sosba ponownie pisze o reklamacji co swiadczy ze nie czyta sie korespondencji.2. “wątpliwości dotyczące poruszonych kwestii zostały przez nas wyczerpująco wyjaśnione we wcześniejszej korespondencji”. 3. „wątpliwości dotyczące poruszonych kwestii zostały przez nas wyczerpująco wyjaśnione we wczesniejszym pismie lub troche inne sformuowanie4. Prosimy o zapoznanie się z poprzednimi korespodencjami. Na wszystkie pytania znajdzie Pan tam odpowiedź “.A wystarczylo tylko zacytowac fragment korespondencji ktory daje odpowiedz. Problem jest w tym ze nie dolozono staran aby zapoznac sie z korespondencja.Najbardziej frasujace jest to ze kazdy z tych e-mailowych odpowiedzi jest parafowany sloganemMiło nam poinformować, że dzięki Państwa opiniom zostaliśmy odznaczeni Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2017 r..Slowa te nie maja nic wspolnego z tym co sie dzieje, Zagladalem na ranking opini o Vectrze i to co mnie spotyka dotknelo wiele innych osob mam na mysli to arogorancja i spychologia, rozmowialem rowniez ze znajomymi ktorzy korzystali z uslug tej Firmy i opinie sie potwierdzaja, Osoby te dochodzily swoich racji na drodze Urzad Ochormny Konsumenta w Gdansku oraz . I tam sprawa byla wygrana lub tez doszlo do ugody.W moim kakretnym przypadku nie zglaszm zednych reklamcji jedynie prosze o odpowiedz na proste pytania. Jesli sa z tym problemy to wcale sie nie dziwie ze inni majacy rzeczywiste problemy nie sa w stanie ich rozwiazca normalna droga, bo tak dzialajacy Dzial Obslugi klilenta odstrasza klientow swoim dzialaniem. Przekazywane z ust do usta doswiadczenia to najlepsza reklama w tym przypadku niestety negatywna, co ma swoje potwierdzenie w opiniach pisanych na FORUM.Przegladnalem 87 opini i tylko jenda byla pozytywna pozostale:Polecam innym NIE. Sa tam rowniez opinie od osob ktore kontaktowaly sie telefonicznie pisza o opryskliwosci i ponizajacym tonem, oto niektore z nich1- Obsluga niekompetentna2- Fatalana obsluga3- Bardzo opryskliwa i niemikla osoba4- Nie odbieraja telefonu5- Na poczatku fajnie pozniej po podpisaniu wielka tragedia6- Rozmowa z serwisem trzeba czekac ponad godzine7- Nie punktulany servis domowy8- Brak kontaktu z servisem9- Ciagle awarie w transmisji10- Pomoc techniczna zerowa11- Naliczanie kary po uprzednim uzgodnieniu przeniesiena12- Zenada nigdy wiecej