Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: AlleKurier.pl

Treść opinii: Dawno nie spotkałem się z tak niemiłą i niepomocną "obsługą klienta". Treść mojej rozmowy z ich infolinią powinna być materiałem szkoleniowym w temacie "jak nie obsługiwać klienta".Firma odmawia wystawienia faktury na przesłane do nich dane zasłaniając się regulaminem. Żaden regulamin nie stoi ponad obowiązkiem wystawienia faktury na dane zgodne z żądaniem klienta. Żadne prawo nie mówi też o obowiązku wystawienia faktury na dane zapisane gdzieś w systemie i że nie da się ich zmienić. Ale to już rozsądzi ich urząd skarbowy gdzie zgłosiłem tą sprawę.Nawet pal licho już tą fakturę, dawno nie spotkałem się z takim zabetonowanym podejściem "nie da się" i całkowitą niechęcią do rozwiązania problemu. W normalnej, dbającej o klienta firmie byłyby trzy kliknięcia i faktura by była i klient był by zadowolony, ale nie my mamy "procedury".Dobrze, miejcie. Konkurencja skorzysta