Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ewa_1862

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Rewelacyjnie. Profesjonalne doradztwo.Bank szanuje swoich klientów.Bankomat Euronet był uszkodzony i nie wypłacił mi gotówki a obciążył konto.Bank ING natychmiast zareagował na moją reklamację.Przemiły konsultant łagodził sytuację,poinformował mnie że bank dba o swoich klientów.Bank nie czekał na wyjaśnienia reklamacji i udzielił mi tzw. kredytu zaufania udostępniając środki ,które chciałam wypłacić.Sytuacja była dla mnie niekomfortowa.Bank wykazał pełen profesjonalizm,informowano mnie poprzez sms i pocztę e mail o przebiegu reklamacji .Po pomyślnym zakończeniu ,otrzymałam miłą wiadomość .Życzliwi doradcy.Polecam .Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.