Opinia użytkownika: Bartłomiej_431
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bardzo dobrze. Pewnego razu, gdy wpłacałem pieniądze do bankomatu, bankomat nie przyjął mi stu złotych, sprawdzałem pod światło czy banknot nie jest fałszywy, w między czasie wpłatomat oddał mi kartę po czym znowu ją wciągnął. Od razu wszedłem do środka, pierwsze z nadzieja ze uda się ją odzyskać, a drugie czy Pani konsultant powie mi czy banknot jest fałszywy, czy nie. W środku okazało się ze muszę wyrabiać nowa kartę na którą będę musiał czekać dwa tygodnie, a następnie Pani powiedziała ze nie zna się na banknotach bo to placówka bezgotówkowa... zdziwiłem się trochę.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.