Opinia użytkownika: Elżbieta_688
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Podczas pobytu w sklepie mijałam kilku sprzedawców, jednak żaden z nich nie wyszedł z własną inicjatywą powitania. Byli zajęci głównie porządkowaniem towaru. Kiedy podeszłam do sprzedawczyni w celu zadania pytania (powiedziałam "przepraszam czy mogłaby pani...") sprzedawczyni powiedziała "dzień dobry" i podjęła rozmowę. Podczas pobytu w sklepie nie widziałam aby sprzedawcy witali innych klientów. Jeśli chodzi o powitanie przy kasie, to sprzedawca witał uprzejmie każdego klienta słowami "dzień dobry".Chociaż z rozmowy z pracownikami wyniosłam kilka bardzo pozytywnych obserwacji, które udało mi się odnotować podczas wizyty, obsługa była w moim odczuciu była zbyt skupiona na czynnościach porządkowych. Pracownicy potrafili nawiązać indywidualny kontakt z klientem, ale robili to wtedy, gdy inicjatywa wychodziła od klienta właśnie. Sami z siebie skupiali się raczej na czynnościach porządkowych. Kiedy podeszłam do pracownika, zostałam miło przywitana zwrotem "dzień dobry" pracownik odłożył aktualne zajęcie, przyjął otwartą postawę, uśmiechnął się dając do zrozumienia że chętnie ze mną porozmawia. Kiedy wyjaśniłam czego poszukuję, pracownik zadał kilka pytań doprecyzowujących a następnie zaprowadził mnie do szukanego przedmiotu, zagaił rozmowę, zażartował. Wskazał półkę na której znajdował się szukany produkt i zapytał czy potrzebuję czegoś jeszcze.