Opinia użytkownika: Anna_6082
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Około miesiąc temu robiłam zakupy odzieżowe dla mojego 7-letniego syna w sklepie Smyk.Zamierzałam też zwrócić jedną koszulkę zakupioną ok tydzień wcześniej. Koszulka posiadała metkę i nie była używana, posiadałam też na nią paragon.Powitanie bylo serdeczne, ale dość sztampowe. Po samodzielnym wybraniu przeze mnie interesującego towaru (brak oferty pomocy ze strony sprzedawcy) podeszłam do kasy. Pani była uprzejma i szybko oraz sprawnie dokonywała obsługi, natomiast co było minusem - rozmawiała ze stojącą obok koleżanką. Po skasowania towaru i wzięciu ode mnie gotówki Pani stwierdziła, że nie wyda mi jednego grosza, bo nie ma. To bylo dość dziwne i mogło dać poczucie, że bagatelizuje troche klienta. Na moje pytanie czy sprzedałaby mnie coś, gdybym nie miała grosza odpowiedziała, że jest w pracy i niema czasu ze mną rozmawiać, po czym odwróciła się plecami i kontynuowała rozmowę z koleżanką (kolejki nie bylo). Powiedziałam, jeszcze nie skończyłam na co Pani przyjęła postawę obrażonej.Przeszłam zatem do zwrotu koszulki. Pani sprawdziła wszystko i zapytała o powód zwrotu. Odpowiedziałam, iż cena na paragonie nie zgadza sie z promocyjną ceną na metce, czego nie zauważyłam przy zakupie. Pani stwierdziła, że to niemożliwe,dodając że może coś przekleiłam. Po chwili dodała, że nie jest w stanie nic z tym zrobić, bo ona nie ma jak tego sprawdzić i że za późno przyszłam, bo to było tydzień temu. Odwróciła się znów. Poprosiłam, aby zawołała przełożonego. Po kilku minutach pojawił się Pan, wysłuchał mnie, sprawdził coś w komputerze i stwierdził, że faktycznie cena była niższa i przeprasza mnie, ale nie wie dlaczego została wprowadzona zła cena. Zapytał czy będę usatysfakcjonowana zwrotem tej różnicy w cenie. Powiedziałam, że tak i Pan oddał mi pieniądze. Wyszłam ze sklepu z poczuciem ufff udało się, ale były przeszkody. Pan nie stawiał przeszkód; był miły, schludnie ubrany i chętny do pomocy oraz wyjaśnienia sprawy. Natomiast Pani wyraźnie moja osoba przeszkadzała w prowadzeniu konwersacji z koleżanką. Oferta w sklepie i wygląd półek były interesujące i schludnie. Panował porządek. Czas obsługi ok 15min. Nie było czekania długiego, wszystko przebiegało sprawnie. Jednak w przypadku Pani było to trochę na zasadzie: im szybciej pójdziesz tym lepiej.