Opinia użytkownika: Anna_6070
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Posiadam telefon w mix, którego nie używam. "Odziedziczyłam" go po dziadku, a doładowywać muszę do końca umowy, bo była podpisana na mnie. Po zakupie doładowania w sklepie zadzwoniłam na infolinię, aby za ich pomocą zasilić konto. Samo dodzwonienie się jest trudne, mozolne i męczące. Cała ścieżka kontaktu (wpisz numer w/s którego dzwonisz, jeżeli coś tam, wybierz jeden, w sprawie czegoś, wybierz 8, potem jeszcze raz od początku....).Kiedy się dodzwoniłam, konsultantka się przedstawiła na tyle szybko i niewyraźnie, że nie dosłyszałam jej imienia. Dalej prowadziła rozmowę bardzo miło, grzecznie i kompetentnie. Doładowała konto, nie pytana poinformowała o niewielkiej ilości doładowań do końca umowy i próbowała przedstawić ofertę na przedłużenie. Poinformowana o sytuacji zaprzestała wciskania mi ofert, jak to zawsze robią konsultanci. Poradziła nawet, co zrobić, aby zamknąć umowę szybciej i sformalizować jej zakończenie tak, żeby nie nadziać się na haczyk. Bardzo uprzejmie zakończyła rozmowę życząc miłego dnia.