Opinia użytkownika: Jadwiga_151
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Zakupy robiłam w markecie budowlanym OBI w dziale tekstyliów. Wybrałam jedną z tkanin i podeszłam do stanowiska obsługowego. Poczekałam ok 2 minut, ąż ekspedientka obsłuży klientkę przede mną. Ponieważ przy tkaninie nie było metko z ceną, poprosiłam panią, aby mi ja sprawdziła. Zrobiła to bardzo szybko, przy okazji wskazując miejsce, gdzie mogę znaleźć firanki, o które pytałam. Następnie ekspedientka doradziła mi długość tkaniny, jaką powinnam kupić. Zrobiła to bardzo profesjonalnie. Następnie odmierzyła materiał i ucięła właściwą długość. jedynym problemem, był brak papieru lub innego opakowania, w który ekspedientka mogłaby zapakować towar. Po ok. 1 minucie poszukiwań znalazła dużą torbę foliową. Zapakowała w nią materiał wraz z z karteczką, na której zapisała długość tkaniny i jej cenę za metr bieżący. następnie podeszłam do kasy i bezproblemowo zapłaciłam kartą za zakupy. Pożegnałam się, a kasjerka odpowiedziała "do widzenia". Wychodząc, zostałam jeszcze zaczepiona przez kobietę, która zbierała pieniądze na chore dziecko. Miała wszelkie pozwolenia i była bardzo kulturalna.