Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: W Auchan został zakupiony kokos, w domu mój syn wypił zawartość przez zrobiony otwór a po rozłupaniu skorupy okazało się, że jest zupełnie w środku zepsuty i spleśniały. Dzisiaj reklamowałam owoc u kierownika sklepu i chciałam otrzymać rekompensatę za szkodę poniesioną na zdrowiu mojego dziecka, aby pokryć koszty lekarskie, Kierownik zapytała jaka forma rekompensaty mnie interesuje, ale nie zgodziła się na moje warunki a ze swojej strony zaproponowała bombonierkę jako zadośćuczynienie- nie zgodziłam się, liczyłam przynajmniej na jakiś bon zakupowy. Nie zgodzę się też z tym, co powiedziała kierownik podczas rozmowy że mógł być jakoś kokos uszkodzony podczas transportu, bo z pewnością bym zauważyła a tym bardziej , że kokos był tak twardy, że ciężko było go rozłupać, więc stwierdzam, że był już stary i zleżały gdzieś po magazynach zanim trafił do sklepu. Kierownik dodatkowo nie zaproponowała zwrotu należności za reklamowany produkt, ale kokos szybko skonfiskowała.Jestem ogromnie rozczarowana niekompetencją Pracownika na takim stanowisku. Czy tak powinna wyglądać obsługa klienta?!