Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zacznę od początku. 1 lutego kupiłem córce kartę z Play mix. Po włożeniu karty do telefonu już tego samego dnia zaczęły się wydzwanianie z banków, firm windykacyjnych oraz kancelarii prawnych. O różnych porach dnia i nocy. Wysyłano również SMSy. Od razu ten fakt zgłosiłem na infolinii Play. Poprosiłem o wymianę numeru telefonu na inny wolny od wad. Moja corka i ja nie chcemy otrzymywać telefonów z różnymi tekstami .. Otrzymałem odpowiedź Play że owszem mogę wymienić numer ale tokosxtuje 150 zł. Pytam za co? Że sprzedano mi produkt ( numer tel) z wadą? Oczywiście złożyłem kolejną reklamację że się nie zgadzam bo to nie moja wina. Kolejna reklamacja z kolejnym konsultantem tłumaczenie problemu od nowa przez 20 minut. Otrzymałem odpowiedz że upust 60 zł mogę otrzymać na wymianę karty. Nie zgodziłem się i musiałem zgłosić kolejną reklamację bo za każdym razem zamykają zgłoszenie w Play uważając problem za rozwiązany. Znów dzwonienie i tłumaczenie przez 20 minut tego samego i przełączanie do 3 konsultantów specjalistów. Informacja zwrotna że umowy rozwiązać nie mogę i mogę kupić nowy numer ale za tamten muszę u tak płacić i nie korzystać z niego. Kolejna reklamacja. Tym razem pan konsultant poinformował mnie że minęło 6 pół roku jak numer nie był aktywny i nic mi się nie należy bo Play dochował terminu zgodnie z ustawą. Kpina i brak poszanowania klienta. Skoro tak to dlaczego wcześniej konsultanci od razu mi tego nie powiedzieli? Poprosiłem o przesłanie mi stanowiska Play listem poleconym na piśmie żebym miał podstawę by udać się po pomoc do Rzecznika Praw Konsumenta to pan konsultant powiedział ze nie ma takiej możliwości... Nie ma też możliwości na stronie play 24 pisemnie odpowiedzieć konsultantowi na jego propozycje rozwiązania problemu. Jestem klientem Play od 8 lat ale takiego zachowania i niekompetencji ze strony konsultantów Play jeszcze nie widziałem i nie słyszałem. Mam nadzieje żeton wpis przeczyta jakaś kompetentna osoba w Play i zwróci komuś uwagę. Kupując nr telefoniczny oczekiwałem tylko swobodnego i normalnego korzystania z telefonu a tu taka przykra niespodzianka... NIE POLECAM nikomu sieci ze względu na podejście do klienta.