Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jan_3

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Zachęcony folderem reklamowym firmy KOMFORT, wybrałem się z wizytą do najbliższego sklepu z myślą o kupnie wykładziny dywanowej. W czasie dzisiejszej sobotniej wizyty, kilka minut po godzinie 11, w sklepie byłem jedynym klientem. Po wejściu na dużą salę sprzedaży powoli przeglądałem wystawione produkty. Trwało to kilka minut po czym rozglądałem się za kimś z personelu w celu uzyskania informacji. Byłem zdziwiony brakiem choćby jednego pracownika na sali sprzedaży. Gdy doszedłem do środkowej części sklepu, zauważyłem siedzących troje pracowników. Byli ubrani w czerwone, firmowe kurtki. Nie dosłyszałem wszystkich słów rozmowy, ale rozpoznałem dokładnie, iż była to nieśpieszna, luźna rozmowa na tematy pozasłużbowe. Nie chcąc przeszkadzać zatrzymałem się nie opodal i próbowałem nawiązać kontakt wzrokowy. Po pewnym czasie, pracownik siedzący twarzą w moim kierunku, podniósł głowę i nawiązał ze mną kontakt wzrokowy. Po tym kontakcie pracownik dalej kontynuował rozmowę z kolegami. Widział mnie, ale wykazał zerowe zainteresowanie moją obecnością w sklepie. Nie zdecydowałem się samemu prosić o pomoc w czasie (jak się wydaje) przerwy wypoczynkowej pracowników sklepu. Ale także straciłem zainteresowanie kontynuowaniem wizyty i zakupami w tym sklepie.