Opinia użytkownika: Łukasz_2384
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Po wejściu o placówki zauważyłem trzech pracowników, przywitano mnie słowami "dzień dobry". Pani która poprosiła mnie do biurka nie przedstawiła się, przeszła do zadawania pytań. Miałem problem z odczytaniem jej imienia i nazwiska z identyfikatora - był niewidoczny. Do pracownika dołączył kolejny pracownik twierdząc, iż razem przedstawią ofertą. Byłem od tego momentu obsługiwany przez dwie panie, czułem się nie komfortowo, trochę osaczony. Oferta została przedstawiona bardzo ogólnie, bez podchodzenia do szczegółów. Drugi pracownik w czasie rozpoznawania moich potrzeb wypełniał jakąś ankietę. Rozmowa była bardzo chaotyczna i nieuporządkowana. Były momenty całkowitej ciszy. Odczułem iż trzeci pracownik który obsługiwał innego klienta podpowiadał tym dwóm paniom, m.in jakie materiały ma dla mnie spakować i do jakiej torby. Wychodząc z placówki ten trzeci pracownik przeprosił za swoje koleżanki.