Opinia użytkownika: Kamila_960
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Wybrałam się na część apteczną ,w poszukiwaniu kosmetyków na prezent. Po podejściu na stoisko , konsultantka od razu podeszła i zapytała , w czym może pomóc. Powiedziałam jej że potrzebuję jakiegoś zestawu na prezent, dla młodej osoby z cerą kłopotliwą do pielęgnacji . Pani po chwili zaproponowała mi kilka opcji , szczegółowo opisując działanie i zastosowanie kosmetyków. Zwróciła też uwagę na zapach produktu , ponieważ miał być to prezent . Wybrałam polecony przez nią zestaw i dodatkowy dla mnie (zobaczyłam dobrą promocję na mój ulubiony krem ). Udałam się do kasy i zapłaciłam za zakupy, niestety po odejściu od kasy zorientowałam się ,że cena za mój krem na paragonie jest wyższa niż na opakowaniu, wróciłam się do sklepu. Ekspedientka przy kasie, natychmiast zadzwoniła po kierowniczkę , niestety musiałyśmy na nią chwilę poczekać ,dziewczyna na kasie starała się jakoś mnie zagadywać i przepraszała za zaistniałą sytuację , przyszła kierowniczka zrobiła zwrot , ale w trakcie transakacji podeszła do innej dziewczyny i znowu musiałam na nią czekać. W końcu kasjerka zwróciła mi różnicę w cenie.