Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WÓLCZANKA
Treść opinii: Od lat korzystam z produktów firmy i jestem z nich zadowolony. Niestety jakość obsługi klienta przez sklep internetowy jest katastroficzna. W ciągu ostatniego roku 3-krotnie odstępowałem od umowy i zwracałem towar w salonie firmowym. Dotrzymywałem terminów i trzymałem się opublikowanego regulaminu sklepu. Niestety za każdym razem nie dotrzymywano 14-dniowego terminu zwrotu pieniędzy co powodowało składanie reklamacji i stratę mojego czasu. Obsługujący pracownicy nie znając regulaminu próbowali mi wmawiać, że jest inna zasada liczenia okresu -nie od złożenia oświadczenia o odstąpieniu a od zwrotu towaru - zresztą tego terminu tez nie dotrzymywali. Ponadto w sklepach przyjmujących zwrot byłem zmuszany do wypełniania formularza papierowego (stanowczo odmawiałem) pomimo że złożyłem stosowne oświadczenia mailowo co jest zgodne z regulaminem. WSTYD!