Opinia użytkownika: Bea_10
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Wchodząc do placówki bankowej zostałam przywitana miłym spojrzenie i 'dzień dobry' konsultanta.Placówka posiada 2 stanowiska obsługi, które akurat były zajęte więc usiadłam na wygodnej kanapie. Czas oczekiwania to około 5 minut. Wygląd placówki czysty i przejrzysty. Na stoliku oraz na tablicy informacyjnej, na ścianie znajdowały się ulotki z aktualnymi promocjami. Kasjerzy posiadali służbowe uniformy, czarne spodnie i białe koszule oraz identyfikatory z imieniem i nazwiskiem.Wizyta miała charakter informacyjny w celu przedłużenia istniejącej już lokaty. Konsultant rzeczowo przedstawił mi aktualne promocje i najkorzystniejszą opcję dla nowych klientów banku. Na koniec rozmowy zapytał czy to wszystko w czym może mi pomóc i dodał, że życzy mi miłego dnia.