Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sport Factory
Treść opinii: Przy zapisie na fitness nie jest udzielana informacja na jakiej zasadzie dokonuje się rezerwacji zajęć. A tych jest w tygodniu zbyt mało i niewystarczająco dla ilości chętnych. Klub jest duży, regularnie chodzi tutaj ogromna ilość osób a wybrane zajęcia trzeba rezerwować z wyprzedzeniem przez specjalną aplikację. Przy zapisie do klubu wszystko wyglądało i brzmiało dobrze. Jednak w praktyce ta rezerwacja to wyścig kto pierwszy ten lepszy i trzeba mieć naprawdę szczęście żeby na wybrane zajęcia się dostać. Chętni czatują z telefonem w ręku, punktualnie w minucie przyjmowania zapisów i zaledwie po paru sekundach brak już jest miejsc. Uważam że to nie w porządku że po zapłaceniu za zajęcia praktycznie nie jest możliwe w nich uczestniczyć( o ile jest miejsce można iść. Ponadto dopiero po zakupieniu karnetu i odkryciu tego chorego dla mnie systemu zapisów, w recepcji dowiedziałam się , że w związku z dużym zainteresowaniem, na te bardziej atrakcyjne zajęcia pobierana jest jeszcze dodatkowa opłata "za rezerwację". Uważam że to nieuczciwe żę o takim systemie dowiedzieć się można dopiero po zapłaceniu za zajęcia. zwrotu karnetu oczywiście nie ma, można jedynie przepisać go na inną osobę - np. na przyjaciółkę, jak powiedziała pani w recepcji. Oczywiście nie wrobię żadnej przyjaciółki w tak głupi system korzystania z fitness a jedynie ostrzegę i uprzedzę,tak aby sama mogła dokonać wyboru.