Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Mivo.pl
Treść opinii: Bardzo źle. Złożyłam zamówienie poprzez stronę internetową. Dostałam informacje, że zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 2 dni. Minęło 8 dni, a ja wciąż nie mam zamówienia. Dodam, że za towar zapłaciłam z góry (ponad 600 zł), więc firma po prostu od 8 dni obraca sobie moim pieniędzmi, a towaru brak. Problemy z realizacją firma tłumaczy WYPRZEDAŻĄ, którą SAMA zorganizowała, i do której chyba NIE MAJĄ wystarczającej ilości ludzi, skoro realizacja zamówień ich przerasta. No chyba, że to celowe działanie.... Totalna IGNORANCJA i BEZCZELNOŚĆ kadry zarządzającej. Dziewczyny z Działu Obsługi Klienta bardzo uprzejme, ale co one mogą pomóc jak manager nie pomyślał o zatrudnieniu ludzi do pracy... W magazynie bałagan - nie mogli znaleźć jednego produktu, przysłali info żebym wybrała podobny. Odmówiłam i poprosiłam o usunięcie produktu z zamówienia, zwrot pieniędzy i zrealizowanie pozostałej części zamówienia. I wtedy produkt się odnalazł ;-) W zamówieniu wybrałam opcje dostawy "kurier 24h", a Mivo podobno wczoraj wysłało przesyłkę kurierem InPost, który ma termin dostawy do 3 dni roboczych. Reasumując: ceny atrakcyjne, ale jeśli ktoś się zdecyduje na zamówienie to tylko z opcją PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE. Bo inaczej to szkoda nerwów... Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.