Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: kilka razy zrobiłam zakupy w Biedronce na ul Dekana w Lesznie. Obsługa w tej biedronce pracuje jakby za karę. Wchodząc do sklepu poczułam zapach piwa. Myślałam, że to może od któregoś z klientów jednak alejkę dalej zapach się pogłębił, okazało się że na podłodze było rozlane piwo, któraś z Pań posprzątała szkło jednak podłogi nikt nie wytarł. W sklepie towar był w miarę ułożony, przy dziale z woda i chemią stały 2 palety z towarem do rozłożenia, co uniemożliwiało płynne poruszanie się po sklepie. Zrobiłam szybkie zakupy i udałam się do kasy, akurat trafiłam na małą kolejkę. Moja uwagę przykuła Pani siedząca za kasą, obsługująca Pana przede mną. Możliwe, że był to jej któryś z pierwszych dni w pracy, ponieważ wyglądała na przestraszoną i bardzo cicho i nie wyraźnie mówiła. Gdy Pan płacił gotówką nie wiem czy nie umiała wydać, czy jaki był powód, ale poprosiła Pana o zapłatę kartą. Mnie również obsłużyła bardzo wolno i nie odzywając się, podała tylko bardzo cicho mówiąc kwotę do zapłaty. Odwiedzając sieć biedronek, bardzo rzadko wychodzę z tego sklepu zadowolona, zawsze mnie coś zaskoczy (bałagan, niemiła obsługa, bardzo długie kolejki -przy otwartej jednej kasie ). Moim zdaniem powinni bardziej popracować nad wyborem obsługi sklepu.