Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Leroy Merlin Bonarka, odznacza się dobrą obsługą klienta. Pracownicy zawsze są schludnie ubrani i pozytywnie nastawieni do klienta. Otoczenie sklepu jak i poszczególne działy są uporządkowane a pracownicy do nich przypisani często są obecni w ich obrębie kontrolując stan ekspozycji oraz obsługując klientów. Jeżeli jakiś dział jest pusty, oczekiwanie na pracownika wynosi zaledwie kilka minut. Obsługa klientów oraz nastawienie samych pracowników stoi na dość dobrym poziomie. Potrafią z łatwością odnaleźć się w dziale i sprawnie pomóc w poszukiwaniach produktów oraz zachęcić do ich kupna podając konkretne argumenty. Na uwagę zasługuje również fakt, iż zatrudniają osoby niepełnosprawne manualnie, z czym także spotkałem się podczas wizyty przy kasie sklepowej. Pani, jak i inni kasjerzy byli uprzejmi, więc z pewnością poleciłbym odwiedzenie tego sklepu.