Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Jestem często klientką tej stacji, ponieważ jest ona przy głównym wyjeździe na autostradę A2. Ostatnim razem na tej stacji chciałam poprosić pracownika sklepu o zatankowanie gazu do mojego samochodu. Na sklepie było 2 klientów i 3 pracowników. Każdy z nich miał ogromny problem aby mi pomóc. Po chwili Pani która skończyła obsługiwać klienta przy kasie zgłosiła się do wykonania zadania. Na czas tankowania nie odezwała się ani słowem oraz nie patrzyła się na licznik dystrybutora. Gdyby nie moja kontrola licznika zapłaciłabym o wiele więcej niż chciałam. Wchodząc ponownie na sklep inny pracownik myjąc podłogę przy wejściu do sklepu był bardzo zły o to że przeszłam po umytej podłodze ( chcę zaznaczyć, iż to była jedyna droga do kasy). Natomiast przy kasie Pani zaczęła mi zadawać bardzo dużo pytań o kartę klienta, czy nie chciałabym jej założyć. Mimo tego, że od razu powiedziałam "Nie potrzebuję niczego dodatkowego" to kasjerka dalej zadawała pytania na temat wszystkich gorących posiłków i napojów które mają w ofercie (czy nie chcę ich kupić), o różne produkty w promocji...Przy wyjściu kiedy miałam toaletę poczułam ogromny smród gdzie bardzo mnie to zniesmaczyło.Moim zdaniem obsługa klienta na tej stacji jest na bardzo niskim poziomie, ceny są bardzo wysokie..Nie ma tam osób chętnych i odpowiedzialnych do pracy.