Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MALL.PL
Treść opinii: Odradzam zakupy Mall.pl. Zamówiłem telewizor Sony i zapłaciłem (O ZGROZO, NIGDY W ŻYCIU NIE POPEŁNIAJCIE MOJEGO BŁĘDU) z góry przelewem.Z winy ich magazynu przesyła została nieprawidłowo nadana, tak że potem błądziła i była odsyłana w te i z powrotem pomiędzy magazynami firmy kurierskiej.Przez cały czas obsługa Mall.pl była niepomocna, mój telefon trafiał do losowej osoby na infolinii która nic nie wiedziała. Otrzymałem wiele zapewnień, że zajmą się sprawą i oddzwonią. NIGDY (a takich zapewnień było z 10 od różnych osób) nikt nie oddzwonił z informacją co się dziejeTak więc dzięki Mall.pl zostałem bez 10 tys. zł oraz bez telewizora na ponad miesiąc. Dodatkowo musiałem wisieć na infolinii błagając aby ktoś łaskawie zajął się sprawą.O zwrot pieniędzy musiałem się wielokrotnie upraszać, pomimo że to ich psi obowiązek. Zwrot ten został zrealizowany po ustawowym terminie, więc sklep Mall.pl nie przestrzega prawa.O ile rozumiem, że błąd na magazynie może się zdarzyć, to nie jestem w stanie darować kompletnego olewania mnie jako klienta zostawiającego u nich grube pieniądze, wielokrotnego nie dotrzymywania słowa i obracania moimi pieniędzmi przez miesiąc wbrew obowiązującym przepisomUNIKAĆ, NIE POLECAM!!!