Opinia użytkownika: Elżbieta_802
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Salon zlokalizowany w centrum. Obsługa miła ( za to jedna gwiazdka), ale niestety niekompetentna. Obsługująca zaproponowała konto pozornie lepsze, które miało spełniać wszystkie obecne warunki. Nie dość, że okazało się to nieprawdą przez co straciłam ofertę korzystnego oprocentowania to dodatkowo, mimo moich pytań, nie skompletowała wszystkich danych przez co nie mogę aktywować konta oraz karty do niego i czeka mnie kolejna wizyta w banku. Nie rozumiem ile razy należy odwiedzić placówkę, by załatwić jedną sprawę.Konto też nie okazało się lepsze. Obsługująca ( jak okazało się po rozmowie z infolinią) nie podała podstawowych warunków nowego konta. Sprawę uważam za rażącą niekompetencję lub chęć nieuczciwego potraktowania klienta. Ponadto podczas wizyty Pani Obsługująca przerywała obsługę na pogawędkę z drugą Panią Obsługującą na tematy prywatne.