Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: SolariS099

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Słabo. Obsługa klienta w tej sieci zależy od zmiany - część pracowników jest miła, uprzejma i chętna do pomocy, druga część jest niegrzeczna, niemiła i trzeba czekać na obsługę (dotyczy to tylko sytuacji, kiedy są "wolni", a "wolny" pracownik jest praktycznie zawsze). Ci, którzy są mili, znają się na sprzęcie i starają się zatrzymać klienta, drudzy nie przejmują się utratą klienta, a czasem doprowadzają do sytuacji konfliktowych. Obsługa ratalna pozostawia odrobinę do życzenia - podczas zakupu ratalnego nie poinformowano mnie, że do kredytu dołączona będzie karta z limitem (a to jest obowiązkiem sprzedawcy). Biuro Obsługi Klienta nie reaguje na skargi. Rekomendacja wynika z atrakcyjnych cen i promocji.