Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: iParts.pl
Treść opinii: Główny sklep i punkt odbioru zamówień położony jest daleko od centrum miasta (ok 12 km). Dojazd jest utrudniony. Z centrum bezpośrednio kursuje tylko jeden tramwaj. Jadąc samochodem można narazić się na długie korki, szczególnie na moście Gdańskim. Sklep słabo oznakowany, w bezpośrednim sąsiedztwie punkty o podobnym asortymencie wiec nie od razu wiadomo gdzie się udać. Wystrój sklepu przypominający raczej biuro niż sklep. Pomieszczenie ok. 15 m2 z trzema osobami za biurkami. Brak powitania a nawet zainteresowania ze strony doradców klientem, który wchodzi do lokalu. Klient sam musi dopraszać się o obsługę. Słaba organizacja pracy i mały komfort dla klienta- zakupy jak i odbieranie zamówień odbywają się u tej samej osoby. Nie ma żadnych miejsc siedzących wiec klienci stoją w kolejce. Pomieszczenie jest niewielkie wiec kiedy kolejka jest za długa cześć klientów musi stać na zewnątrz. Zaangażowanie doradcy ogranicza się wyłącznie do przyjęcia lub wydania zamówienia. Klient nie może liczyć na doradztwo przy wyborze produktu ponieważ doradca charakteryzuje się niewielką wiedzą na temat oferowanych produktów. Obsługa klienta odbywa się powoli i dodatkowo jeszcze w trakcie obsługi doradca wychodzi na zaplecze bez uprzedzenia. Zakup jednego produktu może potrwać nawet 45 min.