Opinia użytkownika: Jan_251
Dotycząca firmy: S1
Treść opinii: Obsługa dwuczęściowa. Na podjeździe i w sklepie.Podjazd: Obsługujący zauważył, że podjeżdżam pod dystrybutor gazu, od razu zainteresował się, podchodząc i pytając czy chce zatankować gaz czy też paliwo. Podałem kwotę za którą chcę zatankować i udałem się do sklepu. Sklep: Była mała kolejka, ale osoba, która obsługiwała stanowisko, do którego się ustawiłem, doskonale dawało sobie radę, z obsługą klientów z podjazdu jak również z obsługą stoiska z gorącymi posiłkami, nawet czasami, aby było sprawniej podsyłała, stojące osoby w z tyłu kolejki do wolniejszej kasy.Propozycja otrzymania faktury za paliwo, informacja o sposobie zrobienia sobie kawy, ilość sosów do hot-dogów, wydawanie reszty, i do tego wszystkiego uśmiech na twarzy sprawiły, że obsługująca pani zrobiła, swoją uprzejmością i sprawnością obsługi, bardzo pozytywne wrażenie na klientach. W sklepie toalety, pomimo wielu korzystających osób, były czyste i nie brakowało żadnych środków czystości, na półkach nie było luk i towar był dosunięty do czoła, czyste i z aktualnymi cenami, były zachowane wszelkie zasady marchandisingu. W miejscach widocznych, dobrze opisane towary promocyjne, ale nie było propozycji zakupu promocyjnego. Na stacji było bardzo widno, czysto i bezpiecznie.Pracownicy nie prowadzili prywatnych rozmów i nie byli zainteresowani np. komórkami, a tylko klientami.Nie zapytałem o jakieś techniczne informację np. o produktach naftowych, ponieważ nie było sposobności, dlatego nie mogę określić fachowości obsługi pod względem doradztwa.Podjazd: po odejściu od kasy, po uprzednim otrzymaniu paragonu, udałem się do samochodu, który był już zatankowany, obsługujący poinformował mnie o dodatkowej możliwości tankowania auta, poprzez ustawienie kwoty na dystrybutorze, po czym zamieniliśmy kilka słów o pogodzie i odjechałem zadowolony. Warto dodać, że na terenie całej stacji było czysto, kosze nie przepełnione.