Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Bardzo szybki kontakt konsultanta bankowego, który udzielił mi rzetelnych informacji dotyczących umowy bankowej. Kurier wcześniej do mnie zadzwonił i umówił się na spotkanie w dogodnym dla mnie terminie. Jeżeli chodzi o samo logowanie do bankowości internetowej - miałam problem z pierwszym logowaniem. Nie wiedziałam, który system transakcyjny wybrać. Po wyborze systemu (według instrukcji z e-mail) nie mogłam wpisać całego pierwszego hasła (wyświetlały się tylko niektóre cyfry do wpisania) przez co zablokowałam konto. Musiałam kontaktować się z infolinią, co opóźniło wykonanie testu. Konsultantka udzieliła mi rzetelnych informacji i mogłam bez problemu zalogować się do systemu. Kurier bardzo miły i punktualny. Bardzo zależało mu na odbiorze przesyłki dlatego przyjechał do mnie do pracy (odebrałam przesyłkę przed rozpoczęciem pracy przez co spóźniłam się kilka minut,nie miałam czasu na dokładne przeczytanie dokumentów.