Opinia użytkownika: Domiś
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wybierając się w dość daleką drogę do Tesco, przeważnie zamierzam spędzić tam więcej czasu i zrobić bardzo konkretne zakupy, a w szczególności kupić artykuły dla zwierząt. Przychodzi ten dzień, jadę z wózkiem w głąb marketu, a tu nagle puste regały, akurat dziś. Z kolei regał z taką samą kawą, ciągnie się na 5 metrów. Pytam pracownika o karmę, która zawsze tam była, kłóci się, że nigdy takiej nie było. Pod artykułami brak cen, czytniki cen nie działają i od miesięcy żaden elektronik nie miał raczej okazji ich naprawić. Do osób obsługujących kasy trudno mieć pretensje. Faktycznie nie tryskają entuzjazmem, widząc niekończącą się kolejkę. Pamiętajmy jednak, że to Tesco jest przy tzw. wylotówce, tak więc nawał klientów mają tam duży. Można uniknąć niezbyt miłego kontaktu z niezadowoloną Panią zza kasy i udać się do samoobsługowej. W każdym razie pracownicy od towarów na regałach reprezentują bardzo niski poziom.