Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Market
Treść opinii: Market ten od ostatnich 2 lat znacznie pogorszył swoją jakość obsługi. Coraz mniej pracowników powoduje brak możliwości dopytania o dany produkt, lub o alejkę w której można coś znaleźć. Słabo "czytelny" market, brak oznaczeń alejek, a niektóre produkty jak np. odzież czy buty można znaleźć w 2-3 alejkach oddalonych od siebie w znacznej odległości.Personel nie uprzejmy, jakiekolwiek informacje padają "z przymusu", a nie dobrej woli i chęci pomocy klientowi, aczkolwiek wiedzę mają większą i raczej - jak już się kogoś znajdzie - to potrafią skierować klienta do odpowiedniej alejki.Ochrona słabo wyszkolona w zakresie ochrony danych osobowych - podczas kontroli "pikającego" portfela pracownik po prostu zabrał go i przeglądał całą jego zawartość podczas gdy inni ludzie mogli np. odczytać dane z dowodu.Asortyment bez wielkiej konkurencji cenowej w stosunku do np. sklepu osiedlowego, ponadto ubożeje z miesiąca na miesiąc. Zdarzają się atrakcyjne promocje na wybrane produkty, jednakże nie są to promocje rzędu 20%, a raczej około 5-10% co w przypadku nie dużych zakupów nie zachęca do wizyty.