Opinia użytkownika: Robert_854
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podczas wizyty na stacji , po zakupie paliwa udałem się do kasy. Obsługująca pracownica zajęta była rozkładaniem towaru na półki. Bez słowa kontynuowała swoje zajęcie jeszcze przez jakieś 3-4 minuty, pomimo, że widziała mnie stojącego przy kasie. Dodam, że nie było nikogo z pozostałych pracowników na sali obsługi ( być może miała na to wpływ mała ilość klientów i wieczorowa pora). W trakcie kasowania należności nie uwzględniła posiadanych i położonych przeze mnie na ladzie kuponów promocyjnych. Na moją uwagę o kuponach otrzymałem informację, że teraz już nie można ich uwzględnić. Ton, zachowanie i sposób bycia pozostawiał wiele do życzenia. Nieobecność przełożonego, do którego można by było się zwrócić z uwagami o zaistniałej sytuacji dodatkowo pogłębiła frustrację i bezsilność bądź co bądź płacącego klienta. Byłem zmuszony do ponownej wizyty następnego dnia, ponieważ kierownik jest obecny tylko w godzinach od 8 do 16. Poza zdawkowymi przeprosinami, otrzymałem informację, że "wczoraj, zaraz po płatności można było temu zaradzić, a dzisiaj jest za późno". Być może stała obecność kierownictwa miałaby dobroczynny wpływ na jakość obsługi klienta.